BioForum zet La vie est belle in de spotlight

Met de campagne “Amai d’er steekt veel liefde in bio!” zet BioForum Vlaanderen producenten van bio in de kijker. Voor de campagne van februari klopten ze aan bij La vie est belle! En we gingen met veel plezier in op hun uitnodiging.

Het doel van de campagne is om de consument de kans te geven om – zowel de productie als het assortiment van – bio beter te leren kennen. Ter inspiratie gaat BioForum steeds langs bij een bedrijf dat actief is in de biosector en plaatst deze onderneming in de spotlight.

Campagneaffiche BioForum

Campagneaffiche BioForum (vlnr): Nele Deraeve, Stefaan Deraeve, Mme Zsazsa, Lieven Deraeve, Karel Deraeve

Voor de campagne van februari staat het verrassende assortiment van plantaardige alternatieven voor vlees, vis en/of zuivel centraal. En zo kwam BioForum bij La vie est belle terecht. Op de foto staat zaakvoerder Stefaan Deraeve centraal, omringd door zijn zonen en dochter die nu tevens La vie est belle mee helpen draaien.

Naast Stefaan Deraeve is ook Mme Zsazsa aangeduid als ambassadrice van de campagne. Mme Zsazsa is bekend als blogster, tuiniert ecologisch en zet zelf amper vlees op tafel. Zij ging op bezoek bij La vie est belle en ontdekte wat bio betekent voor de productie van authentieke groenteburgers.

‘Mijn kinderen en ik vinden de biologische groenteburgers en falafels heel puur en vol van smaak. Bovendien is een groenteburger een ideaal ‘makkelijk klaar’-product waarmee je het typische ‘aardappel-vlees-groente-verhaal’ eens kan doorbreken! Ideaal voor mensen die starten met vegetarisch koken.’ Mme Zsazsa

Zoals je kan lezen is Mme Zsazsa al overtuigd, jij ook? 😉

Alle info over de campagne vind je via biomijnnatuur.be

It's only fair to share...Share on Facebook94Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn10Email this to someone

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Menu Title